web analytics

Onze service

Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en op de best mogelijke wijze te helpen en te informeren. Heb je toch nog vragen? Neem dan even contact op: 06-41499303. We helpen je dan graag verder.

Prijzen
Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief 21% BTW.

Bestellen en betalen

Bestellen
Bestellen werkt eenvoudig. Plaats je producten in het digitale winkelmandje. Ben je klaar met winkelen? Kies dan voor “bekijk winkelmand”. Hier controleer je de inhoud van je winkelmandje en kun je je bestelling aanpassen. Is je bestelling compleet? Dan kun je “doorgaan naar afrekenen”.

In het afrekenscherm vul je de benodigde gegevens in voor het opmaken van je factuur. Ook kun je hier je keuze maken voor het laten bezorgen of zelf afhalen van je bestelling. Voor het bezorgen van je bestelling berekenen wij geen bezorgkosten wanneer de bestelling hoger is dan 100 euro. Deze eventuele kosten staan vermeld bij de bezorgoptie. Wij bezorgen momenteel enkel in Nederland.

Heb je de keuze voor bezorgen of zelf afhalen gemaakt? Dan zie je het totaal te betalen bedrag dat wij van je tegoed hebben. Je betaalt vervolgens dit bedrag aan ons via iDEAL. Na het accepteren van onze algemene voorwaarden kun je jouw “bestelling plaatsen”.

Betalen
In onze webshop kun je betalen met iDEAL. Betalen is gratis, we rekenen geen betaalkosten. Wij accepteren helaas geen andere betaalmethoden zoals betaling na ontvangst van producten, op afbetaling, betalingen aan de deur, VVV bonnen of middels acceptgiro.

Na het afronden van je betaling krijg je direct een orderbevestiging van je bestelling. Je ontvangt tevens een ontvangstbevestiging per email.

Krijg je geen orderbevestiging te zien na je betaling? Controleer of er geld is afgeschreven. Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten. Het kan namelijk tot één uur duren voordat wij betalingen binnen krijgen.

Heb je na een uur nog geen orderbevestiging van ons ontvangen? Neem dan contact met ons op. Met behulp van je transactienummer kunnen we je snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. Je kunt je bestelling dan opnieuw plaatsen.

Bezorgen en afhalen

Onze producten zijn altijd op voorraad.

Bezorgen
Wanneer je bij het bestellen van je producten gekozen hebt voor bezorgen dan ontvang je van ons een track&trace code zodra je product verzonden wordt. De producten laten wij bezorgen door PostNL.

Besteld voor 17:00u? Dan verzenden wij jouw bestelling dezelfde dag nog. Mochten wij door omstandigheden hiertoe niet in staat zijn, dan stellen we je op de hoogte. Heb je de dag na het plaatsen van je bestelling nog geen track & trace code van ons ontvangen? Neem dan even contact op met ons op.

Je bestelling wordt door PostNL op jouw thuisadres bezorgd. Voor de ontvangst in een handtekening vereist.

Bezorger gemist? Jouw producten worden op een later moment nogmaals aangeboden. Wil je liever zelf een dag of tijdstip voor de bezorging afspreken? Dan kun je dit doorgeven aan PostNL, nadat de bezorger de bestelling een eerste keer heeft aangeboden. Volg de aanwijzingen op het “Wij hebben u gemist” briefje van PostNL.

Afhalen
Je kunt je bestelling ook zelf bij ons afhalen. De keuze hiervoor kun je maken in het bestelproces. Producten kunnen afgehaald worden in onze showlocatie in Deest (Gelderland) of in ons magazijn in Maasbree (Limburg).

Wanneer je bij het plaatsen van je bestelling hebt gekozen voor zelf afhalen dan nemen wij na ontvangst van je bestelling binnen 24 uur contact met je op (bij voorkeur telefonisch) om een afhaal afspraak met je te plannen.

Ruilen en retourneren

Wij doen ons uiterste best om je naar wens te helpen met onze producten. Ben je toch niet helemaal tevreden? Neem dan contact met ons op, dan proberen we een passende oplossing te vinden.

Retourneren
Je hebt recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, stuur je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons retour. Om gebruik te maken van dit recht neem je voorafgaand aan je retourzending contact met ons op via info@post9.nl. Je ontvangt dan van ons zo snel mogelijk een retourformulier. Dit formulier vul je in en voeg je bij de retourzending.

Je krijgt van ons het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten als het wij product in goede orde ontvangen hebben.

De kosten voor retourzending van jou thuis naar onze webwinkel zijn voor je eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 8,75 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Klantenservice

Wij doen ons uiterste best je zo goed mogelijk te informeren en van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je nog vragen hebt of soms niet helemaal tevreden bent. Neem dan contact met ons op. We proberen je dan zo snel mogelijk verder te helpen.

Contact
Wij zijn dagelijks bereikbaar per mail via info@post9.nl of telefonisch op
06-41499303. Wij staan je graag te woord en reageren zo spoedig mogelijk op je bericht per email of telefonisch.

Klacht
Hebben we je niet geheel naar tevredenheid geholpen? Ben je niet helemaal tevreden over het product dat je ontvangen hebt? Laat ons dit dan zo spoedig mogelijk weten: info@post9.nl

Wij nemen je klacht per ommegaande in behandeling en je krijgt van ons binnen 14 dagen een oplossing aangeboden. Als wij om onvoorziene redenen geen oplossing kunnen bieden binnen deze termijn dan laten wij dit zo snel mogelijk weten wanneer je antwoord krijgt van ons.

Geschillenregeling
Hebben wij ondanks onze inspanningen je toch niet naar tevredenheid verder geholpen? Kan kun je je wenden tot Stichting WebwinkelKeur. Zij zullen namens jou kosteloos bemiddelen.

Levert ook bemiddeling niet het gewenste resultaat dan kun je je klacht laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend voor zowel jou als ons. Aan het voorleggen van een geschil bij de geschillencommissie zijn kosten verbonden die door jou betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.

Je kunt klachten ook melden bij het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

De waardering van www.post9.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 16 reviews.